Artikler om: Salg

Feil i utsendelse av purring

Berørte selskaper har mottatt e-post om feilen 22.09.23

Feil i utsendelse av purring


For å oversikt over hvilke purringer som er rammet av feil i distribusjon går du til Salg -> Purringer og velg statusen Aktive purringer fra nedtrekksmenyen for visning. For å få oversikt må du videre hente frem kolonnene Epost, Siste utsendelsesdato og Status.



Trekk gjerne kolonnen e-post ned til de to andre om du ønsker å ha dem samlet på et sted.

Purringer og inkassovarsel som møter følgende kriterier har feilet og må sendes på nytt:



Det står en e-postadresse i kolonnen Epost på purringen
Status er Sendt
Siste utsendelsesdato er blank

For å sende ut disse purringene og inkassovarslene markerer du de som treffer de tre kriteriene og velger Slett valgte purringer. De vil da dukke opp under Klar for innkreving igjen, slik at nytt varsel kan sendes ut med oppdatert forfallsdato.

Det er kun utsendelsene uten dato under Siste utsendelse som er berørt.

Det er kun utsendelser som har status Sendt som er berørt.

Oppdatert på: 22/09/2023

Var denne artikkelen nyttig?

Del tilbakemeldingen din

Avbryt

Tusen takk!