Koble Klarna til ditt regnskapsprogram
Denne artikkelen gjelder Unimicro Bridge
Gå til Tilkoblinger i venstremenyen
Klikk på Legg til ny kobling
Gå til Klarna og klikk på Legg til
Gi tilkoblingen et Tilkoblingsnavn. Navnet kan ikke endres i etterkant, så bruk et navn som hjelper deg å identifisere tilkoblingen.
Klikk på Lagre
Din Klarna tilkobling er nå tilgjengelig under Tilkoblinger og Betalingsleverandør. Klikk på Klarna tilkoblingen.
Fyll ut skjemaet:
Betalingsleverandørkonto, Betalingsleverandør gebyr konto og Feilkonto for auto-bokføring: Her er standard kontoer forhåndsvalgt, men du kan også bytte kontoer. Hovedbokskontoer som kommer frem i nedtrekksmenyen er hentet fra din kontoplan i ditt regnskap.
Avdeling og Prosjekt: I nedtrekksmenyen kan du velge avdeling og prosjekt fra ditt regnskap.
Passord og Brukernavn: Dette er Klarna sine API nøkler (ikke innlogging til Klarna sin portal). Klarna sine API nøkler henter du inne på Klarna sin portal.
Oppgjørs startdato: Vi anbefaler at du setter dagens dato, eller den første datoen i kommende måned. Oppgjør fra betalingsleverandør blir automatisk bokført mot fakturaer / kundekontoer som har blitt opprettet av Unimicro Bridge. Oppgjørs startdato bør derfor være i samsvar med registrert startdato for ordrebehandling. (Registrert startdato for ordrebehandling finner du inne på nettbutikk tilkoblingen din.)
Klikk på Lagre og Unimicro Bridge vil automatisk bokføre oppgjør fra registrert startdato.
Gå til Tilkoblinger i venstremenyen
Klikk på Legg til ny kobling
Gå til Klarna og klikk på Legg til
Gi tilkoblingen et Tilkoblingsnavn. Navnet kan ikke endres i etterkant, så bruk et navn som hjelper deg å identifisere tilkoblingen.
Klikk på Lagre
Din Klarna tilkobling er nå tilgjengelig under Tilkoblinger og Betalingsleverandør. Klikk på Klarna tilkoblingen.
Fyll ut skjemaet:
Betalingsleverandørkonto, Betalingsleverandør gebyr konto og Feilkonto for auto-bokføring: Her er standard kontoer forhåndsvalgt, men du kan også bytte kontoer. Hovedbokskontoer som kommer frem i nedtrekksmenyen er hentet fra din kontoplan i ditt regnskap.
Avdeling og Prosjekt: I nedtrekksmenyen kan du velge avdeling og prosjekt fra ditt regnskap.
Passord og Brukernavn: Dette er Klarna sine API nøkler (ikke innlogging til Klarna sin portal). Klarna sine API nøkler henter du inne på Klarna sin portal.
Oppgjørs startdato: Vi anbefaler at du setter dagens dato, eller den første datoen i kommende måned. Oppgjør fra betalingsleverandør blir automatisk bokført mot fakturaer / kundekontoer som har blitt opprettet av Unimicro Bridge. Oppgjørs startdato bør derfor være i samsvar med registrert startdato for ordrebehandling. (Registrert startdato for ordrebehandling finner du inne på nettbutikk tilkoblingen din.)
Klikk på Lagre og Unimicro Bridge vil automatisk bokføre oppgjør fra registrert startdato.
Oppdatert på: 23/08/2024
Tusen takk!