Artikler om: Utgift

Utgift: Innboks

Gå til Utgift i venstremenyen og velg Innboks.

Du kan aktivere e-postmottak og EHF-mottak direkte fra innboksen dersom dette ikke allerede er gjort. Du kan også laste opp filer direkte til innboksen.



For å aktivere EHF-mottak, må du fylle ut organisasjonsnummeret og godta avtalen som åpnes når du klikker Aktiver EHF-mottak. Når du har gjort dette, vil du kunne motta EHF-fakturaer fra dine leverandører.



For å aktivere e-post-mottaket herfra, legger du inn egendefinert e-postadresse (typisk navnet på selskapet) eller basert på organisasjonsnummer, og klikker Lagre.



Du kan enkelt laste opp filer til innboksen:



Klikk på Behandle x dokumenter og velg Registrer som én regning/kvittering/tilbakebetaling eller Registrer som ett bilag for å registrere filene samlet. Filene blir ikke slått sammen til én fil, de vil legge seg som to separate vedlegg i regningen og på bilaget. Ønsker du å slå dem sammen til én fil, klikker du på Slå sammen til ett dokument.




TS

Oppdatert på: 23/08/2024

Var denne artikkelen nyttig?

Del tilbakemeldingen din

Avbryt

Tusen takk!