Artikler om: Bank

Tilbakestille betalingsbunt

*Tilgjengelig i Komplett *


Hvis en betalingsbunt ikke har blitt overført til banken på grunn av driftsstans eller lignende, kan du velge å tilbakestille hele bunten for å sende den til betaling på nytt.


  1. Gå til Bank **i venstremenyen og velg **Utbetalingsbunter.


  1. Klikk på de tre kulepunktene og velg Legg tilbake til ubetalt.



  1. Sett hake ved varselet og klikk på Tilbakestill.



Det er viktig at du merker deg følgende:


  • Les varselet som vises nøye.
  • For å unngå dobbeltbetaling bør du sjekke i banken om bunten ligger til forfall.
  • Velg kun tilbakestilling hvis statusen er Opprettet, og gi nye bunter minst én time til behandling.
  • Hvis én eller flere betalinger i bunten allerede har blitt overført til banken, må du ikke tilbakestille hele betalingsbunten. Du må enten slette betalingen fra fanen Under behandling under Utbetalinger eller kontakte support.
  • Hvis du er usikker på om betalingen har blitt overført til banken, ta kontakt med support før du tilbakestiller betalingsbunten.


AHI

Oppdatert på: 11/11/2024

Var denne artikkelen nyttig?

Del tilbakemeldingen din

Avbryt

Tusen takk!