Artikler om: Lønn

Bruk kategori: føre forskjellige lønnsintervaller

Dersom noen ansatte har 14-dagers lønnsintervall, mens andre har månedlig, kan du opprette to kategorier.


  1. Gå til Innstillinger i toppmenyen og velg Lønn.


  1. Klikk på Kontoer og lønn.


  1. Velg 14-dager på Lønnsintervall.



NB! Første gang du bruker denne funksjonen må menypunktet hentes frem ved å klikke på Rediger meny nederst til venstre.



  1. Gå til Lønn i venstremenyen og velg Kategori.


  1. Klikk Ny kategori.



  1. Skriv inn navn på kategorien og klikk Lagre.



  1. Klikk Legg til ansatt.


  1. Sett hake ved de ansatte du ønsker å legge inn på kategorien.


  1. Klikk Lagre.



  1. Når du oppretter en lønnsavregning velger du Bruk ansatt kategori.



Når du er ferdig med lønnsavregningen for et annet lønnsintervall kan det være fornuftig å bytte tilbake i Lønnsinnstillinger.


Les alt om lønnsmodulen i regnskapssystemet her.




Oppdatert på: 25/08/2025

Var denne artikkelen nyttig?

Del tilbakemeldingen din

Avbryt

Tusen takk!